Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 23.07.2017, 21:37

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Інклюзивна освіта

     Організація інклюзивного навчання

На головну

У категорії матеріалів: 1
Показано матеріалів: 1-1
Сторінки:

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
   Індивідуальна програма розвитку розробляється групою фахівців (заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителі, асистент вчителя, психолог, вчитель-дефектолог та інші) із обов’язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дитини з особливими освітніми потребами. Вона містить загальну інформацію про учня, систему додаткових послуг, види необхідної адаптації та модифікації навчальних матеріалів, індивідуальну навчальну програму та за потреби індивідуальний навчальний план.
   Оформлення та ведення відповідної документації покладається на асистента вчителя.

Індивідуальна програма розвитку містить такі розділи:
  1. Загальна інформація про дитину: ім’я та прізвище, вік, телефони батьків, адреса, проблема розвитку (інформація про особливі освітні потреби), дата зарахування дитини до школи та строк, на який складається програма.
  2. Наявний рівень знань і вмінь. Група фахівців протягом 1-2 місяців (в залежності від складності порушення) вивчає можливості та потреби дитини, фіксує результати вивчення:  
її вміння, сильні якості та труднощі, стиль навчання (візуальний, кінестетичний, багатосенсорний та інші, особливо якщо один зі стилів домінує), у чому їй потрібна допомога...
   ...

Організація інклюзивного навчання | Переглядів: 424 | Додав: vinochok | Дата: 12.08.2012 | Коментарі (0)

Категорії розділу
Індивідуальна форма навчання [1]
Концепція розвитку інклюзивного навчання [1]
Організація інклюзивного навчання [1]
Пошук
Наше опитування
Подобається наш сайт?
Всього відповідей: 15
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz